fredag 29. september 2017

Til fridom



kvardagslivet lever
eg i skuggen av store hus
og vekslande draumar
i dette landskapet
eg kallar heimland

dette landskapet
eg trør med trufaste steg
på stigar eg håpar leier fram
og leier rett

til fridom
sa du, med auge og stemme
og kjærleik som lyfter
til fridom
seier eg, og lar håpet slå rot

for i dette heimlandet
mellom store draumar
og forgjengelege hus
er der eit ankerpunkt
for alle mine lengslar;
og eg kastar ut festelina
og du dreg meg inn
til fridom



6 kommentarer:

  1. You share such a sense of calm. Excellent.

    SvarSlett
  2. Really interesting shot! The light and dark works together to create a mysterious ambience. Really nice!

    SvarSlett
  3. That photograph is awesome ~ the light and dark contrast is divine ~ along with your very perceptive poem ~ thanks, ^_^
    A ShutterBug Explores aka (A Creative Harbor)

    SvarSlett